Reklamace nebo výměna
Potřebujete reklamovat, vyměnit nebo vrátit špatně objednaný šperk? Žádný problém ;)
Jelikož jsme si jisti kvalitou nabízených korálkových náramků a růženců, prodloužili jsme možnost vrácení nebo výměny na dvojnásobnou dobu, můžete tak být opravdu klidní při výběru a následné koupi toho pravého náramku nebo růžence na krk..
Preferujeme zasláni do Zásilkovny (nejrychlejší a nejsnazší vyřízení) :
PC centrum (Id pob. 888)
Palackého 295
271 01
Nové Strašecí
Návod na zaslání balíčku přes Zásilkovnu k nám:
Výměna
- zboží je možné vyměnit do 30ti dnů od převzetí bez udání důvodu
- nesmí však být nijak poškozeno nebo jevit známky použití, pokud se nejedná o zakázkovou výrobu na Vaše přání
- vyplňte protokol Výměna zboží Be Rare a zašlete ho na email info@berare.cz - budeme se vám snažit vyjít vstříc. Do předmětu emailu vyplňte "Výměna + číslo objednávky"
- ke zboží přiložte kopii faktury a protokol Výměna zboží
- poštovné a přímé náklady spojené s výměnou zboží hradí vždy kupující
- prosíme, objednejte zpětnou dopravu nejlépe do Zásilkovny (nejrychlejší vyřízení)
- balíček zasílejte jako doporučený dopis/balík; nezasílejte na dobírku - nebude převzato
- před odesláním, prosíme, zboží dobře zabalte, ať se při přepravě nepoškodí
Stáhnout : Výměna zboží Be Rare
Vrácení
- zboží je možné vrátit do 30ti dnů od převzetí bez udání důvodu (prosíme však i o krátkou informaci - chceme se zlepšovat ;)
- nesmí však být nijak poškozeno nebo jevit známky použití, pokud se nejedná o zakázkovou výrobu na Vaše přání
- vyplňte protokol Vrácení zboží Be Rare a zašlete ho na email info@berare.cz a protokol vložte do balíčku. Do předmětu emailu vyplňte "Vrácení + číslo objednávky"
- zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět
- balíček zasílejte jako doporučený dopis/balík - nejlépe do Zásilkovny (nejrychlejší vyřízení); nezasílejte na dobírku - nebude převzato
- poštovné a přímé náklady spojené s vrácením zboží hradí vždy kupující
- před odesláním, prosíme, zboží dobře zabalte, ať se při přepravě nepoškodí
- ke zboží přiložte kopii faktury
- pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, Berare.cz však preferuje, i s ohledem na rychlost vyřízení, vrácení formou bankovního převodu na Váš účet. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží.
- pokud si přejete vrácení peněz na Váš účet, nezapomeňte jej vyplnit v protokolu
Stáhnout : Vrácení zboží Be Rare
Reklamace
- prosíme, přečtěte si nejdříve BLOG, pravděpodobně je již odpověď zpracována
- vyplňte Reklamační protokol a oskenovaný ho zašlete na email info@berare.cz
- do předmětu emailu vyplňte "Reklamace + číslo objednávky"
- do balíčku přiložte Reklamační protokol Be Rare
- zboží zasílejte jako doporučený dopis/balík; nezasílejte na dobírku - nebude převzato
- prosíme zasílejte do Zásilkovny (nejrychlejší vyřízení)
- před odesláním, prosíme, zboží dobře zabalte, ať se při přepravě ještě více nepoškodí
- na vysoce kvalitní elastické lanko poskytujeme záruku 3 měsíce (spotřební zboží) - avšak sami nosíme náramky navlečené na tento elastomer dlouhodobě (více než 3 roky) a bez výrazného vytažení - pokud se Vám však stane jakákoli nehoda a náramek přetrhnete - ZDARMA Vám ho navlékneme jen za cenu poštovného.
Stáhnout : Reklamační protokol Be Rare
Podrobnější informace naleznete v Obchodních podmínkách